Septiņi veidi, kā pārvarēt grūtus brīžus un justies labāk

18-01-2019
Foto - Pixabay

Foto – Pixabay

Mēs visi dzīvē esam pieredzējuši sliktas dienas un grūtus laikus. Realitāte ir tāda, ka prieks un bēdas ir īslaicīgas sajūtas, laba un slikta pieredze ir atbildīga par mūsu izjūtām. Mēs esam piedzīvojuši zaudējumus, dusmas, mīlestību, un tas viss cilvēku padara, tāds kā viņš vai viņa ir.

Ja tevi piemeklējuši grūtas dienas, piedāvājam septiņus padomus, kas palīdzēs un ļaus justies labāk.

Fiziskās aktivitātes
Jūs zināt, ka fiziskās aktivitātes atbrīvo smadzenēs ķīmiskas vielas, kas nekavējoties maina garastāvokli un ļauj justies labāk. Tu arī kļūsi stiprāks ne tikai fiziski (ķermenis un imūnsistēma), bet arī emocionāli un garīgi. Sāc ar kaut ko vienkāršu un relaksējošu kā joga vai meditācija un dodies neilgā pastaigā. Ja tev ir suns, vari iziet pastaigāties kopā ar viņu, un bez šaubām sajutīsies labāk.

Izmaini savu ierasto dienaskārtību un radi jaunu
Dažkārt tev vienkārši jāapstājas un jāietur pauze, lai sāktu visu no jauna. Tas ir laiks, lai visu pārdomātu ar mierīgāku un skaidrāku prātu. Vari sākt ar pavisam vienkāršu rīcību, piemēram, kārtīgāku izgulēšanos, agrāku celšanos no rītiem vai īpaša brokastu (kas pagatavotas pēc jaunām un veselīgām receptēm) laika ieviešanu.

Dodies ceļojumā vienatnē
Var šķist, ka ceļošana vienatnē uzdzen vēl lielāku depresiju, taču tu nevari iedomāties, cik tā īstenībā ir pārsteidzoša pieredze. Patiesībā katram ieteicams doties ceļojumā vienam pašam vismaz reizi mūžā.

Ceļojums vienatnē ir jauna pieredze, kas pilna piedzīvojumiem un jauniem iespaidiem – tas ir lielisks risinājums, kā būt vienam un justies absolūti brīnišķīgi un laimīgi. Tu turklāt uzzināsi daudz ko jauna par sevi, satiksi jaunus draugus, cilvēkus, iepazīsi jaunu kultūru un vietas.

Ēd veselīgi
Vai tu esi dzirdēji teicienu “veselā miesā vesels gars?” Šis ir perfekts līdzsvars, kas tev jāsasniedz. Nav nekā labāka par stāvokli, kā izskatīties labi un justies lieliski. Internetā tu atradīsi miljoniem diētu un veselīgu ēdienu receptes. Tu vari ieviest jaunu, līdzsvarotu ēšanas plānu vai apmeklēt uztura speciālistu.

Analizē situāciju un aprunājies ar kādu vai lūdz palīdzību
Ja tu, piemēram šķiries no savas otrās pusītes, ir normāli, ka tu vari sākt justies skumjš vai vainīgs. Šādā gadījumā tu vari rast ne tikai draugu un ģimenes atbalstu – tev var palīdzēt dažādi interneta resursi. Tīmeklī tu vari saņemt juristu, psihologu, ārstu un citu speciālistu palīdzību, un šajā procesā ietaupīt arī naudu.

Sāc rakstīt!
Lai izkļūtu no depresijas, sāc rakstīt, jo rakstīšana palīdz tev palūkoties uz situāciju citādos veidos un arī sniedz iespēju saskatīt savas jūtas no atšķirīgas perspektīvas. Tu vari sākt rakstīt savu blogu vai tradicionālu dienasgrāmatu – šādā veidā iegūsi veselīgu skatījumu uz dzīvi un jutīsies mierīgāks.

Iegūsti neaizmirstamu pieredzi
Vai tu esi dzirdējis par “mileniāļu” paaudzi, kura pasaulē nākusi no astoņdesmito gadu sākuma līdz gadsimtu mijai, un to, kādas ir viņu dzīves prioritātes un pieredze, iegādājoties lietas vai tērējot naudu luksusa precēm? Tu arī vari pieņemt šo būšanas un domāšanas veidu – tad sāksi fokusēties uz personīgo izaugsmi un jutīsies apmierināts ar to, kas esi un ko vari sasniegt.

Avots: “lifehack.org”

loading...