Stresa periodos svarīgi rūpēties par sevi! Vannas un ieteikumi sejas kopšanai

03-09-2018

kajas_vanna


Jācenšas panākt, lai sejas kopšanas procedūra nebūtu obligāts piespiedu, bet gan regulārs un patīkams pienākums. Nav viegli uzreiz to panākt, īpaši stresa situācijās.

Tālab jāapbruņojas ar pacietību: visas manipulācijas jāveic mierīgi, lēnām un rūpīgi. Jāizvairās no visa, kas var kļūt par ādas papildu kairinātāju: kontrasta kompresēm, norīvēšanās ar ledusgabaliņiem.

* Dienu ieteicams sākt un beigt ar nomierinošu 20 minūtes ilgu 36–37 grādus siltu vannu. Ūdenim var pievienot 2–3 pilienus rožu, ģerānijas, lavandas, jasmīna, anīsa, cipreses vai kumelīšu ēteriskās eļļas.

Vai cits variants: glāzi auzu pārslu aplej ar 2 glāzēm ūdens, 15 minūtes vāra, tad izkāš un iegūto auzu ķīseli kopā ar skuju ekstraktu pievieno vannas ūdenim.

Pēc vannas var sākt sejas kopšanu. Izmantoto kosmētisko līdzekļu sastāvā obligāti jābūt A, C, E vitamīnam, lanolīnskābei, kolagēnam, pantenolam…

Tā kā stresa situācijā notiek adrenalīna pieplūdums asinīs, kas veicina brīvo radikāļu veidošanos, ļoti vēlams, lai krēmu sastāvā būtu arī antioksidanti.

Katrai solīdai kosmētikas firmai ir speciāli līdzekļi, kas paredzēti stresa ietekmei pakļautas ādas kopšanai. Tie novērš noguruma pēdas, tonizē ādu, veicina šūnu atjaunošanos.

loading...