Magnētisko vētru kalendārs septembrim. Ieteikumi, kā vieglāk tās pārdzīvot!

02-09-2023

Ekrānuzņēmums

2023. gada septembris būs bagāts ar magnētiskajām vētrām, kurām, kā zināms, ir būtiska ietekme uz mūsu planētu un labsajūtu. Tāpēc ir svarīgi iepazīties ar kalendāru. Tajā ir norādīti precīzi datumi.

Magnētisko vētru kalendārs 2023. gada septembrī

2023. gada septembrī tiek prognozētas dažāda stipruma magnētiskās vētras: vājas, vidējas un spēcīgas.

Magnētisko vētru ietekme uz katru cilvēku var būt atšķirīga. Dažiem var pasliktināties garastāvoklis un rasties galvassāpes, savukārt citiem var saasināties hroniskas slimības.

No 6. septembra gaidāma spēcīga magnētiskā vētra. No 7. līdz 10. septembrim tiek prognozēta trīs dienu magnētiskā vētra.

No 26. līdz 28. septembrim gaidāma ļoti spēcīga magnētiskā vētra.

30. septembrī gaidāma mērena magnētiskā vētra.

Magnētiskās vētras būtiski ietekmē mūsu pašsajūtu, tāpēc ir svarīgi ievērot vienkāršus padomus, lai atvieglotu šo stāvokli.

Pirmkārt un galvenokārt, vienmēr ir ieteicams līdzi nēsāt medikamentus pret galvassāpēm. Svarīgi dzert pietiekami daudz ūdens un pievērst uzmanību sabalansētam uzturam, izvairoties no smagiem un trekniem ēdieniem, kā arī alkohola.

Kā meteopāti var sagatavoties vētrām

Meteojutīgi cilvēki jeb meteopāti, kuri ir jutīgi pret laikapstākļu izmaiņām un magnētiskajām vētrām, šādu notikumu laikā var izjust diskomfortu un negatīvas fiziskas vai emocionālas reakcijas.

Lūk, daži padomi, kas palīdzēs viņiem sagatavoties un tikt galā ar magnētiskajām vētrām.

Vērojiet prognozi. Pastāvīgi sekojiet līdzi meteoroloģiskajām prognozēm, lai būtu informēti par gaidāmajām magnētiskajām vētrām un citām laikapstākļu izmaiņām. Tas palīdzēs jums plānot savas darbības un sagatavoties iespējamai negatīvai ietekmei.

Uzturiet savu veselību. Magnētisko vētru laikā pievērsiet lielāku uzmanību savai fiziskajai un emocionālajai veselībai. Pareiza diēta, fiziskās aktivitātes un pilnvērtīgs miegs var palīdzēt stiprināt jūsu imūnsistēmu un mazināt stresu.

Meditācija un relaksācija. Praktizējot meditāciju un relaksāciju, var palīdzēt tikt galā ar magnētisko vētru radīto emocionālo stresu. Dziļa elpošana, joga un citas tehnikas var mazināt stresu un trauksmi.

Telpas vēdināšana. Pat magnētisko vētru laikā ir svarīgi nodrošināt labu gaisa cirkulāciju mājās. Tas var palīdzēt samazināt galvassāpes un diskomfortu.

Izvairieties no pārmērīga stimulējošo vielu daudzuma. Vētras laikā centieties izvairīties no pārmērīgas kofeīna, alkohola un citu stimulējošu vielu lietošanas, kas var palielināt nervozitāti un trauksmi.

Ievērojiet regulāru režīmu. Centieties ievērot pastāvīgu dienas režīmu, tostarp regulāras ēdienreizes un miegu. Tas var palīdzēt mazināt magnētisko vētru ietekmi uz jūsu organismu.



Izmantojiet aizsardzības līdzekļus. Ja simptomi kļūst nepārvarami, varat vērsties pie ārsta, lai saņemtu ieteikumus par medikamentiem vai citiem līdzekļiem, kas var mazināt diskomfortu magnētisko vētru laikā.

Tuvinieku atbalsts. Diskomforta periodos ļoti noderīgas var būt sarunas ar ģimeni un draugiem. Pastāstiet viņiem par savu stāvokli, lai viņi varētu sniegt atbalstu.

Atcerieties, ka reakcija uz magnētiskajām vētrām katram cilvēkam var būt atšķirīga, un ir svarīgi atrast stratēģijas, kas jums vislabāk palīdz.



LASI ARĪ ŠOS RAKSTUS!

Visvislabākās dienas septembrī. Veiksmīgo datumu horoskops katrai zodiaka zīmei!

Mēness kalendārs septembrim: labākās dienas, kad griezt, krāsot, veidot matus

Naudas un labklājības horoskops SEPTEMBRIM visām zodiaka zīmēm