Kā vieglāk pārdzīvot nepatīkamus notikumus? Četri veidi, ko izmanto paši psihologi

11-06-2024

Foto – Pixabay

Bieži dzirdam, ka “sliktās” emocijas nevajadzētu apspiest, bet gan pieņemt un ar tām strādāt. Vai to ir iespējams izdarīt, neieslīgstot bezgalīgās pārdomās un nožēlošanā?

Psiholoģe Jeļena Smoļjakova pastāstīja par vairākiem vienkāršiem veidiem, kas palīdzēs vieglāk pārdzīvot negatīvus notikumus personīgajā dzīvē.

1. Iedomājieties ārēju novērotāju

Burtiski iedomājieties mušu uz sienas, kas vēro jūsu situāciju, vai padomājiet, kā uz šo situāciju reaģētu jūsu saprātīgs draugs.

2. Izvairieties no vietniekvārda “es”

Veicot iekšējo dialogu, koncentrējieties uz trešās personas vietniekvārdiem: viņš, viņa, viņi.

3. Rakstiet par to

Izdomājiet stāstu, lai palīdzētu abstrahēt situāciju un izskaidrot negatīvo notikumu.




4. Koncentrējieties uz sevi nākotnē

Pajautājiet sev: “Kā es jutīšos pēc nedēļas vai desmit gadiem?”. Iedomāti ceļojumi laikā palīdz, jo novērš jūsu uzmanību no tūlītējiem apstākļiem. Apziņa, ka lietas ir pārejošas, ir nomierinoša.

LASI ARĪ ŠOS RAKSTUS!

Sasists spogulis nes nelaimi? Izmanto šo burvestību, lai novērstu nepatikšanas!

Šos vārdus labāk NEKAD neizrunāt skaļi, iesaka psiholoģe Anna Kirjanova

Sasists spogulis nes nelaimi? Izmanto šo burvestību, lai novērstu nepatikšanas!