Kā ēst, lai svaru mazinātu patīkami. Mīnus divi kilogrami mēnesī!

25-09-2019

Foto – Pixabay


Ja vēlies zaudēt nedaudz liekā svara ilgākā laika posmā – mēnesī aptuveni divus kilogramus, noderēs šī patīkamā diēta.

VAIRĀK PAR ŠO DIĒTU LASI ŠEIT!

VISU LOLITAS NEIMANES UN GAĻINAS ZAICEVAS GRĀMATU “KĀ AR BAUDU KĻŪT SLAIDAI” ATRADĪSI ŠEIT!

1. variants.

Salāti no 30 g vārītu brūno rīsu, 1 neliela gurķa un sarīvēta burkāna, smalki sagriezta baltā sīpola un ½ 0,5% mājas siera “Ciba” iepakojuma.

Salātus pārlej ar 1 ēdamkaroti 12% krējuma un 1 ēdamkaroti rjaženkas maisījuma.

2. variants.

40 g griķu putras, kas vārīta ūdenī, ar šķipsniņu vaniļas cukura un 1 ēdamkaroti 35% saldā krējuma.

Kā arī pilngraudu maizes šķēlīte, kas apgrauzdēta tosterī, ar medu.

Tēja vai kafija ar 20 ml 2% piena. Pavisam 340 kaloriju. Otrās brokastis 1 ābols. 1 glāze negāzēta minerālūdens. 70 kaloriju.

Pusdienas

100 g spinātu salātu ar 1 ēdamkaroti 12% krējuma. Dārzeņu zupa

1. variants.

150 g tītara filejas karbonādes ar karija mērci (pirkta veikalā, 2 ēdamkarotes) un 2 vārīti kartupeļi.

2. variants.

350 g podiņā sutinātu dārzeņu (brokoļi, burkāni, sīpoli, garšvielas pēc garšas) ar 60 g vārītu rīsu.
Melnā vai zaļā tēja ar pienu. Kopā 450 kaloriju.

Launags

1. variants.

1 kubiņos sagriezts banāns, 1 daiviņās sagriezts kivi, 1 tējkarote medus, 1 ēdamkarote 35% saldā krējuma. 220 kaloriju.

2. variants. 1 tase aveņu vai zemeņu uzputeņa, kas gatavots no mannas (180 ml var nopirkt veikalā) un 0,5% piena. 220 kaloriju.

Vakariņas

1. variants.

Salāti no 100 g sīki sagriezta tofu siera ar pētersīļiem, dillēm, zaļo salātu lapiņām ar vieglu majonēzi. 2 šķēles pilngraudu maizes. 280 kaloriju.

2. variants.

Kokteilis no 200 ml nesaldināta jogurta ar ½ glāzi sasaldētu aveņu samaisa blenderī. 240 kaloriju. Ja pievienos 1 tējkaroti cu kura, tad — vēl 20 kaloriju.

Uz nakti 1 glāzi (200 ml) karsta 2% piena ar šķipsniņu kanēļa. 94 kalorijas.

Dzer, neskaitot tēju un zupas, pusotra litra ūdens dienā. Dienā apmēram 1430 kaloriju.

Kā ievērot

Šī diēta jāievēro vismaz trīs mēnešus. Miegs kļūs pilnvērtīgāks jau pēc nedēļas. Garastāvoklis kļūs mierīgāks un maigāks pēc četrām nedēļām. Pēc trīs mēnešu diētas organisma stāvoklis stabilizēsies, un atveseļošanās cikls būs pabeigts. Novērtē rezultātu un pieņem lēmumu — ko darīt tālāk. Šo patīkamo diētu vari ievērot kaut vai visu mūžu, nepārsniedzot dienas kaloriju normu — 1500 kaloriju.

Plusi.
Nav kontrindikāciju. Sev tīkamus ēdienus var atrast arī veģetārietes.

Mīnusi. Neder notievēšanai tām, kuru svars jau ir tuvu ideālajam.

loading...