Es ēdu garšīgi! Dietoloģe Neimane atklāj savas ēdienkartes knifiņus

13-09-2019

Publicitātes foto


Kā es ēdu? Garšīgi un daudzveidīgi! Es protu un ģimenei man patīk gatavot arī apetītlīgus ēdienus. Man patīk uzņemt viesus un cienāt viņus. Bet dažus veselīgas ēšanas principus ievēroju visur un vienmēr.

VAIRĀK LASI LOLITAS NEIMANES UN GAĻINAS ZAICEVAS “KĀ AR BAUDU KĻŪT SLAIDAI”

1. Ēdienā vērtēju ne tikai garšu, bet arī kvalitāti.

Es nepiederu pie tiem, kuri spēj baudīt “lielu kaloriju minimumu”, piemēram, mieloties ar mazu baltmaizes gabaliņu un tējkaroti zosu pastētes. Tāpēc, lai nekļūtu resnāka, sev vajadzīgo ēdiena daudzumu savācu ar mazkaloriju produktiem un dodu priekšroku liesai gaļai, liesiem piena produktiem, zivīm un daudzveidīgiem dārzeņiem.

2. Es neēdu ārpus mājas, jo gandrīz viss restorānu un kafejnīcu piedāvātais ēdiens ir trekns, sāļš vai pārāk salds.

3. Es necepu eļļā vai sviestā, bet gatavoju ēdienu cepeškrāsnī, jo tā netiek pievienotas liekas taukvielas. Tādā veidā gatavotai maltītei nepalielinās kaloriju skaits, bet sagatavotie produkti top sulīgi un sātīgi. Ēdienu gatavošanai izmantoju “Zepter” traukus un titānkeramikas virtuves piederumus.

4. Kūku, tortu un saldumu stendiem veikalos varu vienaldzīgi paiet garām. Man tie neeksistē! Bet, ja gribas kaut ko saldu, tad desertus un kūkas gatavoju pati. 5. Bez emocijām varu skatīties uz saldiem un kalorijām bagātiem augļiem. 6. Vasarā ar prieku baudu vietējās ogas. Tās ir lielisks mazkaloriju enerģijas un vitamīnu avots.

loading...