Diēta dvēseles līdzsvaram. Ko pret rudens skumjām iesaka daktere Neimane

02-10-2019

Publicitātes foto


Diēta dvēseles līdzsvaram Var gan atbrīvoties no liekās ķermeņa masas, gan arī cīnīties pret vientulību un skumjām.

Diētas būtība

Pie tās var ķerties emocionāla saspringuma brīžos, jo diēta satur daudz ogļhidrātu, kas ir enerģijas devēji, tajā ir arī daudz C vitamīna. Diētā ir daudz olbaltumvielu imunitātei.

VAIRĀK LASI LOLITAS NEIMANES UN GAĻINAS ZAICEVAS GRĀMATĀ “KĀ AR BAUDU KĻŪT SLAIDAI”

Ieteicamie produkti

* Rīsi, jo īpaši Basmati, kas ir aromātiski.

* Kartupeļi, jo tie ir bagāti ar kāliju, kas vajadzīgi ritmiskai sirdsdarbībai.

* Cukurs, zefīrs, lukums, ievārījums, džems, medus. Lieliska iespēja darīt dzīvi saldāku un tajā pašā laikā parādīt, cik ļoti sevi mīli un lutini.

* Olas un tītara gaļa. Olu dzeltenumā un tītara gaļā ir aminoskābe lizīns, kas stiprina imunitāti un palīdz imunitātes šūnām atpazīt un likvidēt pirmsvēža stadijas šūnas. Tas samazina risku no pārdzīvojumiem un stresa saslimt ar kādu no onkoloģiskām slimībām. Tītara gaļā ir vēl viena lieliska aminoskābe — tirozīns, kas palīdz ātri un saprātīgi reaģēt uz stresu un dod daudz enerģijas.

* Dabiskais kakao pulveris un melnā šokolāde (86% un 99%) — kā uzmundrinošā kofeīna līdzekļi un iepriecinoši ar feniletilamīnu. Ja negaršo šokolāde, pamēģini balto vai kādu citu šokolādes veidu. Tur nav kofeīna, bet ir feniletilamīns, kas ir atbildīgs par laimes sajūtas piedzīvojumu. * Biezpiens un piens, saldais krējums un jogurts — piena tauku un triptofāna avots.

* Svaigi spiestas citrusaugļu sulas. Sulās C vitamīna koncentrācija ir daudz lielāka nekā augļos.

* Diedzēti graudi bagātīgi satur vitamīnus, ieskaitot arī intelektuālam darbam nepieciešamos B grupas vitamīnus.

* Rupjmaizes sausiņi un sausās brokastis satur šķiedrvielas.

* Āboli. Pateicoties pektīna daudzumam, tie lieliski izvada no organisma toksīnus.

* Banāni un mandeles apgādā organismu ar magniju.

* Garšvielas. Ingvers spēj rosināt fantāziju un paaugstina libido. Muskatrieksts ir kā viegls psihostimulators. Anīss modina interesi par dzīvi.

* Kafija vai tēja. Dzer to, pie kā esi pieradusi. Kāpēc? Lai atteikšanās no iecienītā dzēriena netraumētu tavu nervu sistēmu. Dienā vajadzētu izdzert ne mazāk kā vienu litru negāzēta minerālūdens. Gāzētā ūdens ogļskābe var kairināt kuņģi.

Kā gatavot?

Priekšroka tiek dota visam, kas ir krēmveidīgs — dažādiem uzputeņiem, kokteiļiem, putrām un biezeņiem. Maiga un vien- dabīga ēdiena konsistence pasargās kuņģi no iekaisumiem, kas var būt saistīti ar nervu spriedzi. Jebkurš viendabīgs ēdiens ļauj zemapziņā atg riezties bezrūpīgajā bērnībā, kad ēdām caur sietu izberztus vārītus dārzeņus.

Kāpēc kuņģis stresa laikā ir īpaši ievainojams? Stresa ietekmē palielinās kuņģa skābes skābums. Reizēm tas traumē kuņģa sieniņas, kas arī ir viens no gastrīta un čūlas iemesliem.

Kā ievērot?

Šai diētai ir deviņu dienu cikls. Vidējā dienas kaloritāte nepārsniedz 800. No piedāvātās ēdienkartes izvēlas brokastis, pusdienas vai vakariņas, cenšoties, lai ēdieni neatkārtotos biežāk par trim reizēm vienā nedēļā.

Brokastis, pusdienas un vakariņas mainīt vietām nedrīkst, tāpēc ka katrā kompleksā ir izskaitītas nepieciešamās uzturvielas, kas ļauj uzturēt formu.

Ja ir vēlme, jebkuru no ēdieniem var papildināt ar tējkaroti diedzētu graudu.

Ja ir ļoti liela bada sajūta, katrā ēdienreizē var papildus apēst četras mandeles vai gabaliņu lukuma.

Devītajā diētas dienā dzer tikai karstas, uz pusēm ar ūdeni atšķaidītas citrusaugļu sulas (500 ml sula : 100 ml ūdens), lai ļautu aknām un nierēm atpūsties, kā arī attīrīties no šlakvielām un toksīniem.

VĒL CITAS LOLITAS NEIMANES DIĒTAS

1. DELIKĀTĀ DIĒTA LĒNAI SVARA MAZINĀŠANAI

2. MAZKALORIJU MĒRCES. IESAKA LOLITA NEIMANE

3. KUR UZGLŪN SLĒPTIE TAUKI

4. KĀ ĒD DIETOLOĢE NEIMANE

5. MĪTI UN PATIESĪBA PAR DIĒTĀM

loading...