Apbrīnojama metode, kā aizmigt pāris minūtēs. Iemācies arī tu!

03-05-2018

miegs


Nav šaubu par miega lielo nozīmi mūsu dzīvē: tas ļauj organismam atpūsties un atjaunoties. Nav pārsteidzoši, ka miegam ir tik daudz labuma veselībai.

Miegs uzlabo atmiņu
“Centies kaut ko iemācīties, fiziski vai garīgi, visu iespējams apgūt ar centību un praksi, bet miegā apgūto iespējams nostiprināt,” skaidro Ņujorkas universitātes profesors Rapoports.

Cīnās pret iekaisumu
Olbaltumvielas, kas saistītas ar sirdslēkmes risku, ir lielākā apjomā cilvēkiem, kuri guļ sešas vai mazāk stundas.

Miegs:
– attīsta radošumu;
– novērš liekā svara veidošanos;
– nostiprina imūnsistēmu;
– var novērst galvassāpes;
– uzlabo garastāvokli;
– paaugstina sāpju slieksni;
– uzlabo seksuālo dzīvi.

Kad cilvēks nepietiekami izguļas, cieš vispārējā veselība. Jo īpaši, ja miega cikls nav vienmērīgs, var rasties hormonu līdzsvara traucējumi, galvassāpes, nespēja koncentrēties.

Ja vēlies dienā darboties produktīvi, ļoti palīdzēs pietiekama atpūta. Ja ir grūti aizmigt, tu velti tērē laiku, kuru varētu pavadīt dziļā, atjaunojošā un dziedinošā miegā.

Piedāvājam efektīvu un ļoti vienkāršu metodi, kā aizmigt pāris minūšu laikā!

1. Sagatavošanās
Vispirms nepieciešams parūpēties, lai gulēt būtu maksimāli ērti. Iekārtojies ērtā pozā un pareizi novieto spilvenu optimālam komfortam.

2. Elpo
Veic trīs dziļas ieelpas. Koncentrējies uz to, kā izjūti ieelpu, kā gaiss plūst caur degunu, līdz pat vēderam un izplūst pa muti.

3. Relaksācijas fāze
Domās it kā “skenē” ķermeni un sāc atslābināt vienu ķermeņa daļu pēc otras. Lai to īstenotu, koncentrējies uz katru ķermeņa daļu dažas sekundes, ļaujot tai atslābināties. Pēc tam to pašu dari ar nākamo.

4. Atkārtošana
Kad paveici vienu ciklu, izdari vēl vienu. Atkal sāc ar galvu un pacenties atslābināt visas ķermeņa daļas, kuras, iespējams, izlaidi pirmajā reizē.

Padoms
Ja ir grūti atslābināt noteiktu ķermeņa daļu, vispirms to sasprindzini, bet pēc tam atslābini. Atkārto vairākas reizes. Šis vienkāršais triks palīdz attīstīt “muskuļu domāšanu”, kas savukārt palīdz atslābināties.

Avots: Fithacker

loading...