Kā notievēt, ja tev pāri četrdesmit. Vai tiešām neiespējamā misija?

26-09-2017

sieviete40

Pēc 30 gadu vecuma sasniegšanas praktiski ikvienas sievietes organismā vielmaiņas procesi kļūst lēnāki, mainās hormonālais fons, bet muskuļu masa pamazām padodas tauku apjomam.

Jau šajā skaistajā vecumā vērts pievērst īpašu uzmanību tam, ko ēdam, citādi ap 40 gadu vecumu droši vari rēķināties ar 10% svara pieaugumu, bet ir pieci līdz astoņi kilogrami.

Pēc 40 gadu vecuma atbrīvoties no liekā svara ir daudz grūtāk nekā 25-30 gadu vecumā. Diētas, kas trīsdesmitgadnieces glābj no diviem līdz pieciem kilogramiem vienā mirklī, tagad var pat kaitēm organismam.

Jā, jā, jāaizmirst pat par griķiem ar kefīru! Atgriezties pie optimāla svara palīdzēs daži veselīgi ieradumi, kurus iesaka dietologi. Bet mazliet zemāk aprakstīsim svara zaudēšanas programmu tieši sievietēm pēc 40.

Kā ēst pēc 40 gadu vecuma, lasi nākamajā lapā!

sieviete40_1

Pieraksti savu ēdienkarti datorā vai kladītē un pēc tam seko, lai produkti būtu daudzveidīgi. Maini ēdienkarti, izvairies no biežas atkārtošanās.

Skaiti kalorijas, dienā jāuzņem ne mazāk kā 1500 kalorijas.

Izveido iecienīto produktu sarakstu ar augstu vienkāršo ogļhidrātu saturu. Iekļauj tajā cukuru, saldumus, konditorejas izstrādājumus, rafinētos rīsus, augļu sulas. Izsvītro no saraksta jebkurus divus produktus no tur ierakstītajiem.

sieviete40_2
Pamēģini nomainīt ierastos produktus ar maztauku analogiem. Majonēzes vietā ēd mazkaloriju mērces.

Optimāla diēta pēc 40
ola

Tām dāmām, kurām liekais svars nekādi neatkāpjas no vēdera un gurnu rajona, dietologi iesaka pamēģināt saudzējošu diētu.

Pirmās brokastis: sauja maztauku biezpiena vai divas šķēītes siera ar rudzu maizi, kakao ar cukura aizstājēju.

Otrās brokastis: Neslīpētu rīsu biezputra vai griķiem, augļu salāti.

Pusdienas: tvaicēta gaļa vai zivs, svaigu dārzeņu salāti.

Launags: sparģeļu salāti ar kāpostiem un olīveļļu, žāvēti augļi.

Vakariņas: 2 vārītas olas.

sieviete40_4

Dārgās sievietes, neaizmirstiem par labu garastāvokli, mīlestību pret sevi un veselīgu motivāciju! Tikai tā var atrast sevī spēkus, lai sasniegtu vēlamo – labu veselību un slaidu augumu.

loading...